RÚBRICA PER ALS ALUMNES
Aquesta rúbrica serveix per a que cadascú dels alumnes autoreflexionen sobre els seus coneixements.
FORMULARI CONTINGUTS
RÚBRICA SOBRE LA PECHAKUCHA
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_09lVV_J1IjvTcrT1nDbHDAdnGwUSr8yapQdI-Hfpjs/edit?usp=sharing
FORMULARI PECHAKUCHA
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSde6S0YH3xeobApvLeLaCGoJ8pArv6Cnwfoex5qv1N3fQZy-g/viewform
SISTEMA D'AVALUACIÓ DE PECHAKUCHA
A la rúbrica s'inclouen 6 criteris d'avaluació, unes tenen un valor de 20% i altres del 10% sobre la nota final. L'escala va d'1 a 4 punts per a cadascú del criteris: expert, avançat, aprenent i novell.
La puntuació màxima és de 24 punts, i la mínima és de 5. Hi ha uns criteris que tenen més valor que altres. El resultat total serà la mitjana ponderada de les puntuacions obtingudes en cada criteri per les respostes del formulari.
TIPUS D'AVALUACIÓ
1. AVALUACIÓ INICIAL
El primer dia de la Unitat Didàctica es farà un sondeig d'idees prèvies als xiquets:
- Què és l'aigua?
- Quin color té l'aigua?
- On podem trobar aigua?
- Es puc esgotar l'aigua?
- Per a què utilitzem l'aigua?
Totes les idees prèvies s'anotaran en un diari d'aula.
2. AVALUACIÓ CONTÍNUA
Desprès de la realització de les activitats també realitzarem una conversa per a comprovar si els xiquets estan aprenent. I unes activitats interactives que he realitzat amb "educaplay".
3. AVALUACIÓ FINAL
A més a més, al final de la Unitat Didàctica els xiquets faran un Kahoot. Per xicotets grups i amb les tauletes jugaran amb la mestra o mestre al Kahoot que he realitzat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.